Wednesday 17 November 2021

88 LIKE DAN 31 KOMEN

Entri 41
Assalamualaikum wbt dan Salam Keemasan,

7 NOV 2021, dengan beraninya saya membuat pengumuman bahawa saya adalah Dealer Public Gold yang aktif.

Maka secara rasminya tugasan Cikgu Emas  Online bermula.

Dengan pengumuman tersebut, saya juga telah mendapat sokongan dengan 88 like dan 31 komen.

Saya kira itu adalah salah satu sokongan yang tidak berbelah bagi kepada saya untuk memulakan tugas sebagai dealer Public Gold.

Misi saya sangat jelas, saya ingin mengajak masyarakat menyimpan emas sehingga boleh berzakat.

Setiap emas yang di kumpul bukanlah sekadar di kumpul sahaja tetapi perlulah mempunyai target simpanan supaya setiap simpanan emas yang kita simpan tidak menjadi asbab kita di hisab terlalu lama di hadapan Allah SWT.

Saya simpan kenangan detik permulaan saya bergelar dealer Public Gold yang aktif.

InshaAllah, semoga perjuangan saya dalam wadah bisness ini, akan memberi impak positif kepada tahap kewangan seseorang.

Dengan motto " ITQAN DAN ISTIQAMAH PENCETUS KEJAYAAN".

Salam Sayang
Cikgu emas online
Naseffa Nasir
Aktif Dealer Public Gold
PG037989





No comments:

Post a Comment

Copyright to CELIK EMAS
Designed by UMIESUEstudio 2015